ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ


  1. Загальні питання
    1. Загальні питання
    2. Продовження послуг
  2. Домени
    1. Реєстрація доменів
    2. Перевод доменів
    3. Управління доменами
  3. Хостинг
    1. Управління хостингом
    2. Зміна пакету хостингу
    3. Розміщення файлів
    4. Електронна пошта
    5. Установки
    6. PHP
  4. Сервера (виділені сервера, VPS/VDS)
  5. Додаткові послуги
    1. SSL Сертифікат
    2. Переваги від використання SSL сертифікату
    3. SSL шифрування / HTTPS*
    4. Гарантія
    5. TrustLogo
    6. TrustFax
  6. Оплата
    1. Способи оплати
    2. Бухгалтерські документи
  7. Юридичні питання


Загальні питання


1. Загальні питання


1.1 Я не знайшов відповіді на своє запитання. Де ще я можу шукати?
Відправте запит у службу підтримки »

Також наші телефони і контактні адреси Ви можете знайти в розділі "Контакти".


1.2 Я оформив і сплатив замовлення. Як скоро мені відкриють доступ?
Реєстрація домену та включення сайту (хостингу) виконуються протягом одного робочого дня, з моменту надходження оплати на наш рахунок.


1.3 Що це за промокод такий потрібно ввести на сторінці замовлення і де його взяти?
Промокод дає Вам можливість отримати знижку на Ваше замовлення. Промокоди розігруються в різних конкурсах та акціях, що проводяться як Інтернет-службою TanHost, так і її партнерами.


2. Продовження послуг


Для того, щоб продовжити послугу або кілька послуг на наступний період, Вам потрібно:


  • Авторизуватись в розділі "КЛІЄНТ ЦЕНТР" на сайті http://tanhost.ua з Вашим логіном і паролем. Форма авторизації розташована на сайті у правій верхній частині.
  • Увійти в центр керування послугами, клікнувши по кнопці "КЛІЄНТ ЦЕНТР", яка з'явиться в правій верхній частині сторінки після авторизації.
  • Вибрати вкладку "ПОСЛУГИ" і в рядку меню, що з'явиться нижче, - тип послуги, яку необхідно продовжити: наприклад "ДОМЕНИ", "ХОСТИНГ", "VPS"
    • Обравши "ДОМЕНИ", Ви побачите список всіх зареєстрованих Вами доменів. Виділіть галочками потрібний домен /домени та натисніть на кнопку "ПРОДОВЖИТИ" внизу списку. Замовлення по виділеним доменам будуть додані в "КОШИК"
    • Обравши "ХОСТИНГ", Ви перейдете до розділу керування акаунтами хостингу. Натиснувши на домен потрібного хостингу, Ви потрапите в панель керування даним пакетом. У блоці "ПРОДОВЖЕННЯ ПОСЛУГИ" Ви можете перевірити поточний стан оплати і термін оплати за замовчуванням. При необхідності змініть термін оплати послуги і клацніть кнопку "ЗАМОВИТИ". Замовлення буде додано до "КОШИКА".
    • При виборі "VPS / СЕРВЕРИ / COLOCATION" Ви перейдете до розділу управління відповідним типом послуг. Виберіть потрібну послугу для переходу до панелі керування. У блоці "ПРОДОВЖЕННЯ ПОСЛУГИ" Ви можете перевірити поточний стан оплати і термін оплати за замовчуванням. При необхідності змініть термін оплати послуги і клацніть кнопку "ЗАМОВИТИ". Замовлення буде додано до "КОШИКА".
    • Якщо необхідне продовження ще однієї послуги, Ви можете повернутися з "КОШИКА" у "КЛІЄНТ ЦЕНТР", клікнувши по кнопці в правій верхній частині сторінки.
  • Після додавання всіх замовлень у "КОШИК", клікнути кнопку "СПЛАТИТИ"
  • Вибрати з переліку спосіб оплати, який Вас влаштовує. Доступні способи оплати залежать від обраної валюти. Клацнути кнопку "СПЛАТИТИ"
  • Для оплати через банк - роздрукувати згенеровану рахунок-фактуру, пройшовши за відповідним посиланням. Якщо обрано спосіб оплати кредитною карткою або з використанням електронної платіжної системи (WebMoney / PayPal) - клікнути додатково кнопку "СПЛАТИТИ" для переходу в інтерфейс платіжної системи та миттєвої сплати замовлення.

в початок



Домени


1. Реєстрація доменів


1.1 Що таке сертифікат про реєстрацію домену?
Ми видаємо всім своїм клієнтам сертифікати про реєстрацію домену, які підтверджують делегування доменних імен від імені та в інтересах їх власника. Ось як виглядає сертифікат:



1.2 Як отримати сертифікат про реєстрацію домену?
Cертіфікат про реєстрацію домену висилається на першу вимогу клієнта. Замовити відправку сертифіката можна написавши заявку / email у відділ продажу із зазначенням доменного імені для якого Ви б хотіли отримати сертифікат та поштової адреси, куди Вам потрібно вислати сертифікат.
Увага! Наша компанія не несе відповідальності за втрату доменних сертифікатів, що відбулася в ході пересилання поштовими службами.


1.3 На чиє ім'я буде виписаний сертифікат про реєстрацію домену?
Сертифікат буде виписаний на ім'я вказане в реєстраційній анкеті, тобто те ім`я яке Ви вказали в процесі оформлення заявки на реєстрацію домену.


1.4 Якщо я втратив сертифікат про реєстрацію домену чи можна мені отримати новий?
Так, можна. Але ця послуга є платною, її вартість - 25 гривень.
Замовити відправку сертифіката можна написавши заявку / email в відділ продажів із зазначенням доменного імені для якого Ви б хотіли отримати сертифікати.


1.5 Як довго реєструється домен?
З моменту початку реєстрації до делегування домену (тобто до моменту, коли домен стає видно в Інтернет) проходить від кількох годин до двох робочих днів. Наприклад: реєстрація домену в зонах com, net, org - близько півтори доби.


1.6 Чи резервується домен відразу після оформлення замовлення або потрібно чекати приходу грошей?
Доменне ім'я не резервується. Реєстрація домену починається після надходження оплати.


2. Переведення доменів


2.1 Як здійснюється переведення домену до Вас на обслуговування?
Якщо Ви бажаєте перевести Ваш домен на обслуговування до нашої компанії Вам потрібно написати нам листа у довільній формі, наприклад:

"Шановні панове! Ми б хотіли перевести домен domain.com.ua до Вас на обслуговування"

Далі наш співробітник зв'яжеться з тим реєстратором у якого знаходиться на обслуговуванні Ваш домен і узгодить питання переведення до нас на обслуговування даного домену.


2.2 Як здійснюється перенесення домену до Вас на хостинг?
Детально процедура перенесення домену описано далі. Якщо Ви можете самостійно призначати NS-сервера свого домену, потрібно вказати наші NS-сервера:

  • NS1 ns1.tanhost.com
  • NS2 ns2.tanhost.com
  • NS3 ns3.tanhost.com

3. Управління доменами


в початок


Хостинг


1. Управління хостингом


1.1 Як мені отримати доступ до панелі управління хостингом?
Панель управління хостингом доступна за адресою http://www.ваш_домен.com/cpanel


1.2 Як мені отримати доступ до бази даних MySQl?
Ви можете зайти в панель управління хостингом за адресою http://www.ваш_домен.com/cpanel і там налаштувати собі доступ до бази даних MySQl (см. в панелі управління хостингом пункт MySQl).


1.3 Щоб розмістити додатковий домен, потрібно:


  • зайти на панель управління вашим хостингом http://ваш_домен.com/cpanel
  • створити піддомен, до якого потім буде припаркований ваш додатковий домен.
    Наприклад, http://допдомен.вашдомен.com
  • припаркувати додатковий домен до створеного піддомену

Далі заповнюєте:


  • New Domain Name: допдомен.com
  • Username/directory/subdomain Name: допдомен
  • Password: *****
  • Натискаєте "ADD Domain!"

1.4 Я заливаю в базу даних дамп, і в результаті отримую в базі замість російських букв знаки питання. Що я роблю не так?
Швидше за все, Ви заливаєте дамп пізнішої версії MySQL (<4.1), ніж стоїть на сервері. Для коректного відображення російських букв в базі додайте на початку дампа рядок:

SET NAMES cp1251;

(якщо у Вас кодування в базі WINDOWS-1251), і все буде в порядку.


2. Зміна пакету хостингу


Для оформлення замовлення на зміну пакету хостингу необхідно зайти в Клієнтську частина сайту використовуючи логін і пароль, які Вами були отримані після реєстрації у нас на сайті. У розділі "Хостинг" виберіть хостинг для якого домену Ви бажаєте змінити (якщо у Вас їх декілька).
Далі клацніть на посилання "Зміна пакету хостингу".

Сума до сплати буде розрахована з урахуванням невикористаних грошей, до кінця оплаченого періоду.


3. Розміщення файлів


3.1 Яким чином я можу розміщувати свою інформацію на сайт?
Для розміщення файлів можна скористатися будь-якою програмою, що працює по протоколу FTP, наприклад, CuteFTP, FAR, Windows Commander, Internet Explorer. Для доступу до сервера Вам необхідно ввести адресу FTP-сервера, логін (ім'я користувача) та пароль. Більш детальна інформація про запровадження даних - у розділі "Підтримка \ Питання та відповіді \ Технічні питання \ Установки".


3.2 Як створювати та використовувати домени?
Для створення піддомену test.ваш_домен.com Вам достатньо лише зайти в панель управління хостингом http://www.ваш_домен.com/cpanel і скористатися там відповідним пунктом меню. Якщо Ви хочете зайти за ФТП на цей піддомен, то Вам треба створити в панелі управління хостингом ftp користувача з таким же самим логіном як і піддомен. Наприклад: для test.ваш_домен.com створіть ftp користувача з логіном test. При використанні FTP програми тим не менше потрібно вказувати логін як test @ ваш_домен.com.


3.3 Як створювати та використовувати власну сторінку помилок - 404.htm?
Для створення власної сторінки помилок - 404.htm Вам достатньо всього лише зайти в панель управління хостингом http://www.ваш_домен.com/cpanel і там скористатися відповідним пунктом меню.


3.4 Куди мені потрібно закачувати файли?
Файли Вашої WEB сторінки потрібно викладати в дірректорію public_html, а CGI скрипти в папку cgi-bin


3.5 У мене скрипти використовують sendmail і date (гостьова та статистика). Чи можу я довідатися шляху до цих програм:


  • perl - /usr/bin/perl
  • sendmail - /usr/sbin/sendmail
  • date - /bin/date

4. Електронна пошта


4.1 Яка адреса POP3 сервера мені використовувати, щоб отримувати пошту?
Для прийому з POP3 використовуйте адресу: mail.ваш_домен.com


4.2 Які адреси SMTP сервера мені використовувати, щоб відсилати пошту?
Для відсилання пошти ми наполегливо рекомендуємо використовувати адресу SMTP сервера свого провайдера, оскільки швидкість з'єднання з сервером SMTP сервером свого провайдера у Вас буде в кілька разів Вище, то і пошта буде надсилатися набагато швидше. Якщо ж з якихось причин Ви не можете цього зробити, то Ви можете скористатися нашим SMTP сервером. Для цього використовуйте адресу: mail.ваш_домен.com


4.3 Не можу створити поштову скриньку info@ваш_домен.com. Як це зробити?
Для того, щоб створити нову поштову скриньку Вам достатньо всього лише зайти в панель управління хостингом http://www.ваш_домен.com/cpanel і там скористатися відповідним пунктом меню.


4.4 Не можу отримати пошту для своєї поштової скриньки info@ваш_домен.com. Логін доступу до FTP не підходить, що робити? Який логін мені використовувати, щоб отримувати свою пошту?
Для прийому пошти Вам завжди потрібно вказувати логін як повний email адресу, в даному випадку як: info@ваш_домен.com


4.5 Як налаштувати отримання пошти так, щоб вся пошта, яка приходить на будь-яку не існуючу поштову скриньку виду ящік@ваш_домен.com пересилалася автоматично на певний поштову скриньку?
Вам достатньо лише зайти в панель управління хостингом http://www.ваш_домен.com/cpanel і там скористатися відповідним пунктом меню.


4.6 Як налаштувати форвардинг або автовідповідач для мого поштової скриньки info @ ваш_домен.com?
Вам достатньо лише зайти в панель управління хостингом http://www.ваш_домен.com/cpanel і там скористатися відповідним пунктом меню.


4.7 Як мені прочитати свою пошту через Веб інтерфейс?
Вона доступна за адресою http://www.ваш_домен.com/webmail.


4.8 Як мені уникнути звинувачень в розсилці "спаму"?

Правила здійснення поштових розсилок


  • Введена електронна адреса повинна бути перевірена, щоб виключити можливість підпису третьою особою. Наприклад, процес підписки повинен включати відправлення на зазначену адресу листа з проханням підтвердити підписку: " Ви отримали цей лист тому, що надійшла заявка на підписку Вашої адреси на розсилку повідомлень про те-то на сайті http://www.MyCompanySite.com. Для підтвердження заявки будь ласка, зверніться за посиланням: http://www.MyCompanySite.com/subscribe.php?id=uyFg86H76j або дайте відповідь на це повідомлення, включивши в тему повідомлення рядок: subscribe uyFg86H76j". Цей лист надсилається один раз. Ви не будете отримувати жодних листів і Ваша адреса буде видалений з бази, якщо Ви не підтвердить заявку протягом 3 днів.
  • Розсилка повинна проводитися з існуючої поштової скриньки. Тобто необхідно, щоб на лист можна було відповісти і отримати відповідь.
  • У листі явно повинне зазначатися джерело розсилки та причина, по якій адресат отримав цей лист. Наприклад:" Ви отримали цей лист від компанії "Моя Компанія" тому, що підписалися на розсилку повідомлень про те-то на сайті http://www.MyCompanySite.com "
  • У листі повинна бути явно вказана можливість відписки та інструкція, як це зробити. Можливість відписки повинна працювати і процедура відписки не повинна бути складною і займати багато часу. Наприклад: " Ви можете відмовитись від подальшої розсилки, переслідував за посиланням: http://www.MyCompanySite.com/unsubscribe.php?id=Tf875Dh6Rs або відповісти на цей лист, включивши в тему повідомлення рядок: unsubscribe Tf875Dh6R."

5. Установки


5.1 Установки програми CuteFTP для роботи з Вашим хостингом
При запуску програми CuteFTP автоматично відкриється віконце Site Settings for New Site, запрошуючи Вас завести новий запис роботи з FTP-сервером, отже: Label for site - назва запису можете придумати самі, вже як Ви її обізве, так і будете потім з нею спілкуватися, FTP Host Address: - відповідно вписуєте отриманий Вами в реєстраційному листі адресу Вашого FTP-сервера (ftp.ВАШ_ДОМЕН) або (www.ВАШ_ДОМЕН), FTP site User Name: - вписуєте ваш логін FTP site Password: - відповідно вписуєте ваш пароль, FTP site connection port: - ставите 21 порт Натискаєте кнопку «Connect» і потрапляєте на свій ftp-сервер.


6. PHP


6.1 Яка у Вас версія php?
У нас встановлені останні доступні версії 4-й і 5-й гілки php. За умовчанням файли з розширенням. Php обробляє php 4, файли з розширенням. Php5 обробляє php 5.


6.2 Як у Вас налаштований php як модуль або як cgi?
php4 і php5 за замовчуванням налаштований як cgi. Така конфігурація дозволяє розмежувати доступ між різними користувачами і обмежити доступні для php скриптів файли тільки файлами Вашого облікового запису.


6.3 Як я можу використовувати php 5 для файлів з розширенням .php?
Якщо необхідно включити php5 для скриптів з розширенням. Php, необхідно в файлі. Htaccess прописати AddHandler x-httpd-php5 .php


в початок


Сервера (виділені сервера, VPS/VDS)


4. Де дізнатися IP і файл для скачування, щоб перевірити швидкість доступу до Вашого дата-центру?
Ми можемо запропонувати Дата-центри в Україні, Канаді, США, Німеччині, Нідерландах - оренда стійок, або серверів в наших власних дата-центрах в Канаді, Україні, а також дата-центри в США, Нідерландах і Німеччині на основі партнерських договорів.

Дуже скоро ми запропонуємо також дата-центри в Польщі, Естонії та інших країнах Євросоюзу.

Перелік основних технічних майданчиків та тестових файлів для перевірки швидкості доступу:

Канада
м. Торонто, ДЦ «Amanah» (151 Front Street West)
Тест швидкості каналу: https://ca.tanhost.com:8443/


Нідерланди
м. Дронтен, ДЦ «Serverius»
Тест швидкості каналу: https://nl.tanhost.com:8443/


Україна
м. Київ, ДЦ «G50»
Тест швидкості каналу: https://ua.tanhost.com:8443/


Для перевірки швидкості каналу на сайті Speedtest оберіть в пошуку один з наших сервері:

  • Tanhost – NL
  • Tanhost – UA

в початок


Додаткові послуги


  1. SSL-сертифікат >>

  2. Переваги від використання SSL сертифікату >> *

  3. SSL шифрування / HTTPS* >>

  4. Гарантія >>

  5. TrustLogo >>

  6. TrustFax >>

в початок


Оплата


1. Способи оплати


Всі можливі варіанти оплати описані у нас в розділі "Оплата"


2. Бухгалтерські документи


Бухгалтерські документи виписуються за фактом отримання оплати. Зв`язатися з нами для оформлення бухгалтерських документів можна за телефонами та ел. адресами.

Наші телефони і контактні адреси Ви можете знайти в розділі "Контакти".


в початок


Юридичні питання


1.1 Я хотів би змінити деякі пункти в договорі. Чи можливо це?
На жаль, ми не маємо можливості варіювати умови договору. Умови, на яких ми надаємо свої послуги, однакові для всіх користувачів.


1.2 Чи можемо ми користуватися послугами до укладення договору в паперовій формі?
Так. Ми включаємо сайт після надходження оплати, не чекаючи укладення договору.


1.3 Як я можу укласти договір, якщо я знаходжуся в іншому місті?
Існує стандартна процедура укладення договору поштою (звичайною поштою). Договір з додатками потрібно роздрукувати в двох примірниках, поставити печатки та підписи і відправити рекомендованим листом до нашого офісу. Отримавши ваш договір, ми ставимо на ньому свою печатку та підписи, після чого посилаємо ваш екземпляр назад.


в початок


Наші телефони і контактні адреси Ви можете знайти в розділі "Контакти".





Skype Me™!